Оплаквания от Юнион ивкони 34 Коментари

Тук можете да напишете вашите Оплаквания от Юнион ивкони.

Ако намирате този сайт за интересен и полезен, споделете го с приятели чрез бутончетата отдолу.

Тук напишете вашето оплакване

34 мисли относно “Оплаквания от Юнион ивкони

• Алина

Нямам думи да опиша нахалство и арогантността на шофьора. Това ли е вашият начин на обслужванк на клиенти? Първо при покупка на билета питах в офис в Автогара Варна при жената да ми даде последните места в автобуса тъй като баща ми има поблеми с крака. Каза ми че няма места без да погледна на монитора.както и предположих автобус беше празен и ИМАШЕ места отзад…Много интересно нали? Шофьор започна да пуши в автобуса с затворени прозорци. След като го попитах да не пуша и че това е против закона той ми отговори че „няма да спазва бьлгарски закон за 5 часа.тъй като обича да пуши“… платих пари да не ни унижават и пушат в салона!!!! Шофьор! Нахално гледаше в очи на клиента и пушеше цигара в салона… Моля ви да направите поне някакви крачки. Аз на своя ред ще продьлжа да пиша на защита на потребителя за вашата фирма. Това са основни неща които трябва да се уважават в обществото

• Емил

Пътуване София- Китен след закъснение от 1:30 а и отива и на повече,пътуването се превръща в кошмар,слизаш от автобуса без никаква енергия,явно за друг път с друга фирма

• Алекс

Рейса закъснява, когато със баба ми отивахме към Пуморие стъклата бяха много много запотени и нищо не се виждаше и неможеше да се изчистят!!! Никога повече няма да стъпя там.

• Борислав Николов

В момента пътуваме над 60 човека в автобуса Каварна – София. След около 1:30 ч. закъснение само от Каварна до Велико Търново, близо до Ловеч спряхме до повреден автобус от същата фирма и шофьора реши да качи още 20 човека правостоящи в нашия автобус. Горките хора от повреденият автобус бяха чакали повече от час на пътното платно и с готовност се качиха. Доколкото разбрах след около час-два следващият автобус по маршрута ще вземе и останалите, отново правостоящи. Тази жалка фирма изглежда си мисли че за пътниците е привилегия да пътува във вонящите им 30 годишни автобуси. За себе си мога да кажа че за в бъдеще се отказвам от тази привилегия и е момента се надявам да пристигнем безаварийно в София. Пък и може някой работлив полицай на пътя да спре претъпканият ни автобус и да си свърши работата със солидна глоба за шофьора и фирмата.

• Иван Сотиров

Пълна анархия и безхаберие от фирма “Юнион Ивкони“. Днес от 11:00 до 17:00 часа, се опитвам да се свържа с някой в централна автогара. През 20 минути се обаждам на заявените номера и никой не се решава да вдигне. От днес зачерквам вашата фирма и никога няма да пътувам с вас.

• Емил Коцев

Закупих си два двупосочни билета от София за Бургас на фирма „Юнион Ивкони“. Наложи ми се да се прибира ден по рано (неделя) с кола и още в понеделник сутрин се обадих да кажа, че няма да пътуваме с автобуса, който трябва да тръгне в 11:30 от Бургас за София. Обаждането стана в 9:00 сутринта. Служителката, която ми вдигна телефона беше изключително нелюбезна и груба, към клиент, който е оставил 90 лв за билети. Първо вдигна телефона и ми каза да изчакам малко, след което 6 минути слушах как продава билети на други клиенти и пет пари не дава, че някой чака на телефона. След шестата минута затворих телефона и се обадих отново. Попитах я защо 6 минути не ми обръща внимание. Тя ми заяви, че тъй като се обаждам по телефона аз не съм важен клиент, важно е само да работи на касата и да взима пари. Не ме изслуша, за да й обясня какво се е случило и че искам да кажа, че няма да пътувам за да ми възстановят парите от втория билет и да могат да продадат двете места на някой друг. Прекъсна ме напомни ми, че тия с телефоните не сме важни, каза, че няма как да ми възтановят парите и ми тресна телефона. Ето такова е обслужването в тази фирма. Клиентите, които си плащат предварително не са важни. Важно е да се работи на касата и да се взимат парите, а ако стане нещо непредвидено да си си ги давал. В крайна сметка аз съм клиент дал съм си парите и очаквам човешко отношение. Значи като давах парите за билетите бях важен, а сега като ми се е наложило инцидентно да се прибера по – рано и се опитвам да постъпя човешки да предупредя предварително за местата за да може друг да ги ползва не съм важен. Изключително ми е обидно това отношение. От тук насетне нито аз, нито моите приятели и познати ще пътуваме с тази фирма след като сме маловажни.

• Калоян

Незнам в кой век живеете. Незнам в коя страна живеете и Незнам какво правите, но нямате капка усещане за професионализъм. Първо купуваме си билет София – Сл.бряг 17ч. Обявява се 30 Мин закъснение. Идва в 18:00ч не се диша вътре. Мръсно. Обирате по всякви възможни селца хора и без капка организация автобуса се претъпква. Обаждаме се на телефон за контакти, в който искаме компенсация за това, че автобуса закъснява с един час. ЕДИН ЧАС!!! 21ви век, Европейски съюз!!! Един час !! От телефона се отговаря, че нямат представа към кого да ни свържат. Да не говорим, че жената в автогарата, която стой на техния обект, няма представа че автобуса още не е дошъл в 17:45ч и Незнае какво става. Изключителни некоректни и абсолютно страшни непрофесионалисти. Повече няма да стъпя във ваш автобус и ще кажа на абс всеки който пътува- да не ви използва услугите….

• Милена

Чакахме автобуса на дъжда, подгизнали, когато се качихме хората бяха насядали и един в друг защото половината седалки бяха мокри, а няколко човека бяха седнали по стъпалата на средната врата. За пореден път сме разочаровани от вашата фирма, това е престъпление, когато автобусите не са годни за условията на пътя по – добре не ги пускате в движение..

• Ivanka

Nai nekoreknata firma koqto moje da syshtestvuva e vashata , otvratitelno dyrjanie NECHOVESHKO i vsichki avtobusi sa vi v neispravnost!!!!!!!!!!!!!

• Петя

Ужасна фирма 5 минутна почивка за 6 часа път от София до Бургас как ви се струва наред с ужасното държание на шофьора, който крещеше на всички пътници , при всеки зададен въорос.Нормално ли е това питам аз.Никога повече с тази фирма,НИКОГА!!!

• Пътници

От както пътувахме с Юнион ивкони посока Париж на дата 07.03.2017 09:00 с регистрационен номер 4942 аз приятелят ми и повечето от присъстващите си обещахме повече да не патуваме с тази фирма защото, това че няма WI-FI е най малкото неудобство и сигорно няма да го имат в този живот. Тъпия факт че не се ползват тоалетните и това че спирането за почивки именно до тоалетна се извършват периодично на 5-6 часа е най гадното. В тези тъка наречени почивки за по 15 мин. пътниците сме длъжни да се изредим на опашка да пушим и пием кафета и най вече да се храним задалжително извън автобуса за нищожните 15мин. Като пандисчии със строг режим се вдигна напрежение между нас (пътниците) (всички пътници) и шофьорите които упорито си караха без да спират за почивка. Ами факта че превозваха незаконно цигари в количество дори спориха по между си как да прикрият пратката. Това е ужасна фирма без удобства и условия. С много неуважителен персонал който не уважава клиентите си и ги губят. Ние няма да патуваме отново с тази фирма. Euroline са много по отчтиви , има интернет връзка и тоалетната се ползва в автобуса. На почивката раздават сантвичи и няма проблем да се храним по време на патуването. Юнион ивкони ни третираха като затворници с огроничения не отговарящи на цената на билета и наи вече чисто човешко отношение!!!

• Магдалина

Платила съм си онлайн билет за 4ч по линия Русе – София. Юнион ивкони пестят от заплати и персонал и съответно нямат служител на гише в 4ч сутринта. Разчитат, че шофьорите трябва да ми напишат билета. Преставете си колко им усложних живота с попълване на двупосочен, отворен билет 😀 Изпаднаха в паника като как да се напише и получих едно 15 мин нравоучение и мърморене как съм трябвало да идвам от предишния ден да си издавам билета и „колко са ни разглезили с тези онлайн билети“. Бяха ужасно груби и гръмогласни и сцената стана достояние на целия автобус.

• Мария

До кога атобусите на тази фирма ще бъдат в неизправност и защо се допуска с такива автобуси да се превозват пътници. Нямате ли съвест хора. Пътувах от Пловдив за Бургас и автобуса се повреди на сред пътя, чакахме около час и половина да ни вземат някакви микробуси. Заради вас след това попаднахме на затваряне на магистралата, при което тръгнахме по другият път през Карнобат, за капак на това беше се преобърнал тир преди Бургас и стоим и чакаме все още. Благодаря за пътуването Пловдив – Бургас, което продължава 10 часа и все още не можем да се прибереме.Затворете тази фирма .

• Силвия

На 28,10,2016г. античен автобус нает от фирмичката юнион ивкони пътува по направление София-Петрич…..или поне се опита!Имам няколко запитвания:
    -как може да пускате в движение автобуси,които изобщо не са в изправност(за пореден път ми се случва нещо подобно…..и за последен!)?Въпросният автобус спира 3 пъти до Благоевград!
    -След като все пак пристигнахме ЖИВИ в Благоевград никой от никъде ,каквато и да било информация!
    -след 30мин. все пак наеха друг автобус за да продължи по линията Благоевград-Петрич(годината на производство 100%бе същата като предходния!).На въпроса ми защо нямам място в автобуса след като имам редовен билет,“лелката“ ми заяви:“Откъде-накъде ви намерихме рейс,от там и претенции“???Какви претенции-къде са правата ми?Значи закупувам билет с редовна цена София-Петрич,возя се в страх дали ще стигна жива,никаква информация за случващото се ,студ и загуба на време ииииии да стоя права някакви си 80км-това е безочие!Поредното безочие !
    *Пазя отрязъците от билета,за да застана зад думите си

• Тони Николов

В автобуса от Свищов за София от 7:45ч. е недопустимо студено. Никакъв комфорт за пътуващите!

• Михаил Кръстев

Днес /04.11.2016/ пътувахме с колегата по маршрут Русе-София.
    На Обнова излизаме след края на почивката и виждаме как автобуса тъкмо тръгва. Махания, викове … нулев резултат.
    След като настигнахме автобуса / след толкова викове един колега ни предложи да настигнем автобуса/ и влязохме, едва ли не ни се скараха. Неуспешно разбира се
    След зададен от мен въпрос, как е възможно въобще да тръгнат, без да проверят присъстващите клиенти, отново обяснения
    И накрая, цитирам :
    Аз:
    – Как може да тръгнете, когато ви липсват 2-ма клиента ?!
    Отговора:
    – И без 3-ма тръгвам

Невероятно.

• A. Добрев

На 13.10.2016 се опитах да си затворя двупосочния билет в Пловдив за връщане в Бургас. Изобщо не намерих служителката в офиса 15 минути преди 19 часа. Открих я отвън. Беше ми отказано, под предлог, че няма свободни места. Такива места все пак имаше, тя се съгласи да ме качи, но искаше да и предоставя целият двупосочен билет, който ми трябваше да отчитане на командировъчно. След като отказах, бях принуден да чакам автобус на другия ден в 9:00 и да заплатя хотел за моя сметка. Никога повече не смятам да използвам услугите на тази противна фирма с невъзпитан персонал и мръсни автобуси с тесни вмирасани седалки. По-добре споделено пътуване чрез Фейсбук или първа класа във влак.

• Николов

Днес в град Карнобат автобус на юни онлайн икони в 06:45 отказа да ме качи за София под предлог че няма места, но видимо имаше поне 10 празни седалки от дясната страна на автобуса. Другия водач се държа грубо и непрестанно и лъхаше на алкохол. Жалбата е подадена до комисията за защита на потребителите и омбудсмана на република България. Дори една жена си беше качила двата крака на другата седалка до нея. Лично ще запозная с жалбата управителя на фирмата и медиите със снимки. Номера на автобуса на Е СА 4085КХ

• Georgieva

Linija Nesebar-Sofia,az bjah do Plovdiv. Napravihme 20min po4ivka predi Stara Zagora.Parvijat 6ofjor be6e vazpitan i u4tiv,karase vnimatelno. Vtorijat (imam snimki na pozata na karane,no za dazalenie njama na4in da gi ka4a ) karase ot St.Zagora do Plovdiv podprjan na lakti samo pri absolutno palen avtobus.Patuvah na 02.09.16 ot 14:40h.Izprevarva6e v nasre6no na zabranena lenta na zavoi bez absolutno nikakva vidimost edin traktor.Kolegata izonsto ne mu napravi zabelezka.Klimatikat be s4upen nad men i ot zapu6enata 25cm dupka duha6e smrazjava6to.Klimatizite bjaha pusnati i sled zabelezka na edna patni4ka leko se namaliha.Bjahme na 12gradusa pri 24gradusa navan.Horata se obljakoha s 6apki jaketa …Nomera na avtobusa e: CA4075KX

• Мария

Пътувам София-Равда двупосочно, единствената спирка ви е Стара Загора… Някои хора имат нужда от тоалетна, помислете малко и за нас!!! Не може от София до Стара Загора без спирки или Стара Загора-София! Това е ненормално и нечовешко. Ако не планирате да правите спирки, поне може да направите тоалетните в автобуса годни за употреба!

• Светлин Иванов

Днес е 21 май.Автобус който тръгва в 7,30ч. от Бургас – Пловдив…1.Един шофьор които спря автобуса за да си взима кафе..за да не заспи.2.Мръсен автобус със счупени седалки.3.Явно има проблеми със ходовата част,защото друса ужасно неприятно…НА ВСИЧКО ТОВА 18 лева. Билет…

• Katerina

Здравейте! На 30.03.2016 г. в 15:30 автобуса на Юнион Ивкони, който тръгва от София за Бургас беше пълен с около 50 човека, а шофьора от София до Бургас не пусна климатика. В атобуса беше ужасно горещо, лично на мен ми стана много лошо, направи му се забележка да пусне климатика, той го пусна за не повече от 30 минути. Другото, което е по магистралата караше с не повече от 60 км/ч, не знам, но ми се струва че пести от горивото и си го прибира за вкъщи.

• Радоилов Иванов

Здравейте.
    Днес 28.11.2015г.жена ми и сина ми са били принудени да слязат от ваш автобус.
    В 10,40ч.на спирка „банята“ в кв.Изток гр.Перник,посока София -Перник.
    След като са се качили и настанили на свободни местя,след като жена ми е подала пари на шофьора(нисък,набит с диоптрични очила),той най невъспитано и на висок тон ги накарал да слязат и да си хванат градския транспорт,защото нямал да им върне ресто!Пред възмутените погледи на всички пътници,се наложило да слязат.
    След което автобуса тръгнал с мръсна газ непосредствено след тях.
    Въпреки,че имало места,че имал дребни пари,които се виждали и въпреки,че вече са се качили и настанили!!!
    Да не споменавам,колко е опсно да тръгва така бясно веднага след като са слезли от автобуса.
    Моля за вашето съдействие относно безопасността и отношението на вашия шофьор към пътниците и клиентите Ви!!!

• Мариана Георгиева

Една петък вечер пристигнах в 18.00ч на централна гара София за да се кача на последния автобус в 18.15ч за Кюстендил,автобусът беше полупразен,но шофьорът грубо ми каза,че няма да ме качи,местата били вече резервирани,възмутих се,бяхме само аз и една възрастна жена,на нея бяха казали същото.И понеже знам, че автобусът на Ивкони престояват минимум15мин. на гара Овча купел се досетих,че явно там ще се напълни автобусът.От централна гара ще тръгне почти празен,няма да ни качи,ами защо тогава тръгва от централна гара и не качва пътниците от началната си спирка.Останах на гарата,валеше и се чудех какво да правя,къде да ида,това беше последният автобус за Кюстендил,друга фирма не предлага транспорт за Кюстендил.Съвсем се стъмни,а аз нямах никаква алтернатива.Попитах къде мога да се оплача,погледнаха ме безцеремонно.След 18.15ч имаше автобуси за Перник,за Дупница,но не и за Кюстендил,а ако имаше в 19.00 или 19.15 щях да изчакам и да се прибера у дома,макар и по късно.Често пътувам с Ивкнони и съм ужасена от превозвача Ивкони,особено посока Кюстендил.Как може последният автобус София-Кюстендил да е в 18.15ч.,особено пък в петък вечер.Няма ли шефовете да променят това,след като особено пък в петък вечер има проблеми.Или никой не се интересува от този проблем.И не може ли шофьорите,служителките на гишетата да са по човешки настроени към пътниците.Ако имаше друга фирма да подсигурява транспорта до Кюстендил,НИКОГА НЯМАШЕ ДА ИЗПОЛЗВАМ ИВКОНИ,ще продължавам да се оплаквам къде ли не ,докато бъда чута.

• Яна Динева

До ръководството на Превози Ивкони
    Тема: Пътуване Солун – София, 07.09.2015 15h30

Приятен комфортен автобус…И позитивното свършва до там…
    Шофьорите ви, ако имаха някакво възпитание, се стараеха да не го показват с цената на всичко. Нямаше човек, с когото да не са се отнесли грубо по всяка една възможна причина. След като се скараха на всички, осмелили се да зададат въпрос и ми се развикаха за едно шише вода (точният разговор беше: „Тва шише да се качи горе“, АЗ- „Да добре“, „ВЕДНАГА!!!“ Жалко, ако знаех, че ще срещна внук на Хитлер, щях да си взема тефтерчето за автографи…Нищо, следващият път… Хаха, шегичка! Такъв никога няма да има!!
    Друг „весел“ факт беше, че нашите двупосочни билети нямаха определени места за връщане и се започна половин часова борба за място, хаос и безкрайни излишни нерви. Вашите двама служители споменаха мимоходом, след като се насладиха на сеира, че двупосочните нямат места за връщане… ама веселба голяма! Аз и двете ми приятелки бяхме принудени да прекараме над 6 часа разделени по всички краища на автобуса.
    Мисля, че на тези двама хитлеристи щеше да им е по-добре да превозват трупове, точно толкова се съобразяваха с нас и точно такава беше и температурата в автобуса вечерта. Което пък се „компенсира“ от температурата поддържана от тях през деня, когато беше близо 40 градуса навън и вероятно 39 при нас, в автобуса –сауна. О да, определено сте монопилсти на пазара! Основното ви (и трудно достижимо) постижение от доста години е да съсипете настроението, потъпчете достойнството на малкото хора, излъгали се да пътуват с вашата фирма (и такива без избор като нас).
    Вие сте срам за цялата гилдия на превозващия бизнес и на бизнеса с хора като цяло! И повярвайте ми, ще призова и малкото ми познати, които още ползват „услугите“ ви да престанат незабавно.

• Яна Динева

До ръководството на Превози Ивкони
    Тема: Пътуване Солун – София, 07.09.2015 15h30

Приятен комфортен автобус…И позитивното свършва до там…

• калина

Пътуване от Приморско за София на 16.08.2015 в 12 и 30 часа. Автобуса не отговаря на нито една заплатена стотинка от билета, климатика е толкова слаб, че духа на себе си, седалките са тесни, а шофьорът за такова далечно разстояние е само един! Сега часът е 18:55, а ние сме малко след Пазарджик. Поради изнервеното състуяние на шофьора, че е един, кара застрашавайки живота на пътниците! Пълно безобразие!

• Емилия Стоянова

В 24 чч.тръгнахме от София за Равда с автобус на юнион ивкони след два часа автобуса протече капе ни на главите.От климатика на тавана тече вода.НИКОГА ПОВЕЧЕ С ТАЗИ ФИРМА.искам компенсация

• Йорданова

Пътувах на 04.05.2015 в автобус на Ивкони от Пловдив 19 часа за Бургас,автобуса миришеше на стари чорапи,мокро куче и т.н със сигурност не почистват автобуса -трябва му само 30 мин.с едно изпиране на седалки и освежаване.Шофьора караше със висока скорост на завоите и имаше завой на който автобуса поднесе и всички се изправихме и викахме как всички бързаме но искаме да се приберем живи.При завой гумите издаваха странен звук и имаше странни шумове и всчки се стискахме да пристигнем здрави.Това е една неподдържана фирма и некомпетентен шофьор със стар раздрънкан и вмирисан автобус.

• Tsvetelina

Имах закупен билет Каламата – София онлайн през сайта, получих билен, резервация за петък 15.08. Чаках си автобуса на посоченото място – той закъсняваше, звъннах – оказа се, че датата е променена за 17. неделя и трябва да изчаках 2 дни. Като са знаели за тази промяна защо никой не ми се обади да ме предупреди, имат ми и телефона, и е-мейла… добре, 4е имах пари да си доплатя хотел, иначе не знам какво щях да правя… А бях и с майка си, която беше на работа в неделя и трябваше да се обажда да иска още два дни отпуска…

• Съни

Пътуването ми от Бургас за София на 07.06.2014 в 11:10 беше много лошо. Климатиците течаха – над всяка двойка седалки капеше при определени движения на автобуса. Налагаше се хората да се нагаждат според течащата вода. Нямаше възможност да смениш местото си, защото автобуса беше почти пълен. От казаното от шофьора стана ясно, че проблемът с климатиците не е възниклал в момента, а се е знаело за него предварително.
    Спряхме за 20 минути на нерегламентирана спирка близо до Нова Загора. Единствената обявена спирка беше Стара Загора.